Вовчоярівський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ)
Вузлики на пам'ять
- Головна
- Про автора блогу
- Інструктивно-методичні матеріали
- Готуємось до уроків
- Виховна робота
- Для вас, батьки
- Олімпіадні завдання
- Конкурси
- ДПА
- Методична скарбничка
- Презентації
- Майбутнім першокласникам
- Наші будні
- Вузлики на пам'ять
- Цікавинки для учнів
- Бібліотека
- Безпека життєдіяльності
- Гурткова діяльність
- Своїми руками
- Моя творчість
- Відео
- Фотогалерея
- ФОТО
- Наші перемоги
- Музичні файли
- Веселий кінозал
- Корисні посилання
- ШМО
- 1 клас
- Інформатика
- Тести-онлайн
пʼятниця, 31 березня 2017 р.
Заняття з майбутніми першокласниками
четвер, 30 березня 2017 р.
Корисна інформація
Батькам майбутніх першокласників
Дослідженнями вчених встановлено, що рівень розвитку мовлення дітей знаходиться в прямій залежності від ступеня сформованості, тонких рухів пальців рук. Зазвичай, якщо рухи пальців розвинені у відповідності з віком, то і мовленнєвий розвиток дитини в межах вікової норми.
Тому тренування рухів пальців рук є важливим фактором, який стимулює мовленнєвий розвиток дитини, сприяє покращенню артикуляційної моторики, підготовці кисті руки до письма і, що не менш важливо, могутнім засобом, який підвищує працездатність кори головного мозку.
Ми використовуємо такі види роботи, що сприяють розвитку дрібних м’язів пальців і кистей рук:
1) ігри з пальчиками, які супроводжуються віршиками і потішками;
2) спеціальні вправи без мовленнєвого супроводу, об’єднані в комплекс гімнастики для розвитку дрібної моторики рук, так звана пальчикова гімнастика;
3) ігри та дії з іграшками і предметами: розкладання зерен, жолудів, паличок і т. д.; нанизування намистин, кілець, гудзиків на нитку; пришивання ґудзиків; ігри з мозаїкою, будівельним матеріалом і т. д.

Робота з розвитку кистей рук проводиться систематично по 3-5 хвилин щоденно вдома.
Вправи для пальчикової гімнастики (виконуються сидячи чи стоячи)
1. Стискання пальців в кулак і розтиснення (по 20 разів):
2. «Ножиці» — розведення пальців в сторони (по 10 разів):
а) правої, потім лівої руки;
б) обох рук одночасно;
в) з’єднавши долоні разом.
3. Вправа «Замок» — долоні разом, пальці переплетені (по 10-20 разів):
а) стискання долонь з силою;
б) обертання (поворот вправо-вліво);
в) нахили вправо-вліво — згинання і розгинання в променезап’ясткових суглобах;
4. «Ліхтарики» — обертання вільними кистями рук (по 10 разів).
5. Струшування розслабленими кистями:
6. Вільне поплескування кистями по столу почергово і одночасно.
7. Вільне постукування по столу пальцями обох рук, правої і лівої руки почергово.
8. Імітація гри на піаніно.
9. «Бігають чоловічки» — вказівний і середній пальці правої, потім лівої, а після цього двох рук разом бігають по столу вперед і назад.
10. «Футбол» — забивання кульок, олівців одним, двома і т. д. пальцями.
Самомасаж кистей і пальців рук

2. Розтирання долонь шестигранним олівцем з поступовим збільшенням зусиль.
3. Розтирання долонь рухами вгору-вниз.
4. Розтирання бокових поверхонь зчеплених пальців.
5. Розминання, потім розтирання кожного пальця вздовж, потім впоперек.
6. Волоський горіх покласти між долонями, робити кругові рухи, поступово збільшуючи натиск і темп. Можна виконувати вправу з двома горіхами, перекочуючи один через інший, однією рукою, потім другою.
7. Розминання кисті правої руки пальцями лівої і навпаки, потім почергове розтирання.
Заняття з майбутніми першокласниками

І запрошує всіх Вас,
Бо знання — велика сила!
Тож навчайтесь! В добрий час!
Сьогодні майбутні першокласники отримали величезне задоволення від заняття у Школі майбутнього першокласника.
Напрямками роботи на занятті були: розвиток мовлення, цікава математика, мистецтво, знайомство з овочами та фруктами, розвиток м"язів рук.
- дивитися дітям більше україномовних мультфільмів;
- вимагати чіткої вимови звуків;
- вимагати повної відповіді на запитання (цілим реченням).
- Що ти сьогодні їла?
- Я сьогодні їла смачні фрукти.
- проводити щодня артикуляційну гімнастику.
середа, 29 березня 2017 р.
понеділок, 27 березня 2017 р.
Оголошення
Порядок денний:
1. Доповідь класовода "Психологічні особливості четвертокласників"
2. Успішність та поведінка дітей.
3. Підготовка до ДПА.
4. Організаційні питання.
5. Перегляд відеоролику "Небезпека від синього кита"
Діти – квіти нашого життя, цвіт нашої нації, наше майбутнє. Саме в дітях продовження роду й здійснення мрій і сподівань на краще. Від виховання, опіки й того, що ми вкладаємо в наших дітей, залежить формування їхнього світогляду, відношення до навколишнього світу.
Підписатися на:
Дописи (Atom)