субота, 17 березня 2018 р.

Я - аніматор

Малюємо мандалу, яка виконує бажання

Цікаво знати

       Один з популярних зараз і в той же час дуже древніх методів індивідуальної психотерапії – малювання сакральних кіл - мандал. Практика малювання мандал прийшла до нас з Тибету. Саме слово "мандала" з санскриту перекладається як "коло", "диск", "колесо", що пояснює її геометричну форму, але в більш широкому сенсі воно означає "витяг сутності".
          Мандалотерапія потрібна щоразу, коли у вашому житті з'являється задача, яку ви хочете вирішити або просто для відновлення і зміцнення гармонії в своїй душі.
Створюючи своє сакральне коло, ви створюєте образ-фокус для глибокої медитації. Важливий сам процес: перебуваючи в медитативному стані, тримаючи в голові питання, яке ви хочете вирішити, і малюючи, ви звертаєтеся до своєї підсвідомості. У ньому вже містяться відповіді на всі хвилюючі вашу психіку питання, в т.ч. і на те, яке задаєте собі в сеансі мандалотерапіі (тому не можна вирішити свої завдання, тільки дивлячись на мандалу іншої людини). Паралельно йде і більш широкий процес: відбувається усвідомлення і подолання суперечностей, які існують у свідомості, що допомагає людині відновити своє ставлення до життя в цілому ".

четвер, 15 березня 2018 р.

Інноваційні технології

Прагну зробити навчання цікавим та захоплюючим для дітей за допомогою новітніх STEM-технологій.


STEM-освіта – це низка чи послідовність курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає різних і більш технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.
        STEM (S - science, T - technology – Е-engineering – М-mathematics). Акронім STEM вживається для позначення популярного напряму в освіті, що охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics). Це напрям в освіті, при якому в навчальних програмах посилюється природничонауковий компонент + інноваційні технології. Технології використовують навіть у вивченні творчих, мистецьких дисциплін.
Чому STEM-освіта так актуальна? Стрімка еволюція технологій веде до того, що незабаром найбільш популярними та перспективними на планеті фахівцями стануть програмісти, IT-фахівці, інженери, професіонали в галузі високих технологій і т.д. У віддаленому майбутньому з'являться професії, про які зараз навіть уявити важко, всі вони будуть пов'язані з технологією і високо технологічним виробництвом на стику з природничими науками. Особливо будуть затребувані фахівці біо- та нано-технологій.

Конструктор LEGO як освітній ресурс ХХІ століття у початкових класах зробить  навчання набагато цікавішим!


На уроках математики вивчаємо склад двоцифрового числа
Групи розв"язують математичні ланцюжки (10+1+2-3+5-3=?)





Я - аніматор

Психосоціальна гра "ДЖУНГЛІ"

Джу́нглі — це густий і непрохідний тропічний ліс, перевитий ліанами, в якому ніколи немає посухи та щодня йде дощ.

Сьогодні першокласники мали унікальну нагоду поблукати  джунглями під час гри. 

     Суворі закони джунглів поставили дітей у складні умови виживання. Для успішного подолання всіх перешкод, які траплялися на шляху, необхідне було братерство між гравцями.  Жодна команда не лишила друга у біді.

Спочатку ми об"єдналися у дві команди "Малинка" та "Кокос" і розподілили ролі. Одна команда виконувала роль годинника і лічила малинки, а інша тим часом проходила через дрімучі джунглі. Потім ролі змінилися.
На команди чекали різні завдання: "Ліана"жунглі люблять спритних і вороже ставляться до млявих та неповоротких), "Непрохідне болото" уворі закони джунглів попереджали про небезпечні болота, через які  повинні були перебратися учасники змагань), "Скеля" (на шляху гравці  прибирали перешкоду), „Закинь кокос в корзину”уворі закони джунглів передбачають запасання провіантом) та "Печера" уворі закони джунглів передбачають полон, команді необхідно було вціліти і повернутися без втрат). 


    Команда дівчаток "Малинка" впоралася із непрохідним лісом за час - у 51 кокос, а команда хлопців "Кокос" - за 90 малинок.

 Вітаю кмітливих дівчаток із швидким порятунком з дрімучого лісу!

Гра сподобалася дуже!


   

середа, 14 березня 2018 р.

Колегам на замітку

Увага! Реєстрація на інтернет-марафон!

Цікава інформація

Підказки до завдання Букварика

Спів птахів
ОДУД

 ЛЕЛЕКА

ЧАПЛЯ

РЕМЕЗ

Виховна робота


ОСОБЛИВОСТІ ДОЛІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА

Тарас Григорович Шевченко є найбільш видатним представником української культури. 

У Тараса Шевченка була доля одна не з легких , але він впорався й став для нас великим Кобзарем. 

 Дитинство Тараса пройшло у с. Моринці на Черкащині. Хата, хоч  і старенька, кособока, з підсліпуватими двома віконцями, здавалася Шевченкам просторою світлицею. У хаті була піч, лежанка, піл, по під стінами стояли лави, ослін. Оце і всі меблі. Але, що і казати, і така господа здавалася діткам розкошами: є де побігати та й спати не так уже тісно. Зараз на місці  хати будинок музею ім. Т. Г. Шевченка.

Відомо, що Тарас Шевченко виріс фактично без матері. Його мама померла дуже рано, коли йому було 8 років і він так ніколи і не дізнався, що таке справжня материнська любов і турбота. Після смерті матері батько Тараса одружився на іншій жінці, але вона, будучи мачухою, нерідною мамою, була дуже суворою по відношенню до приймальної дитини і ніяк не могла замінити для нього справжню маму. Через два роки батько помер, залишивши своїх дітей сиротами з мачухою, яка віддала Тараса в пастушки — так з десяти літ починається Шевченкова самостійність.

Незважаючи на все це, в долі Тараса Шевченка були й інші особливості, які вплинули на його розвиток. Тарас Шевченко був надзвичайно талановитою людиною від природи. Він малював картини, складав вірші.

        Будучи дорослим на нього чекав ще один іспит долі - арешт і заслання.

Сьогодні ім'я Тараса Шевченка відоме в усьому світі: у багатьох країнах йому встановлені пам'ятники, його твори перекладені майже на всі мови світу, його ім'ям в Україні названі навчальні заклади, театри, площі, вулиці, міста. 


Учні нашого класу прийняли участь у конкурсі поробок на тему 
"Кольори Шевченківської долі".

Вітаємо переможців конкурсу:
 


Буткова Кирила разом з майстринею-матусею 


                                                                        та
Корнієнко Катерину разом з помічницею-ненею.



БАЖАЮ ВАМ УСПІХІВ І ПЕРЕМОГ В МАЙБУТНЬОМУ!!!

понеділок, 12 березня 2018 р.

Районний конкурс

Увага! КОНКУРС!

Термін виконання робіт - до 15 березня.

 Конкурс поробок на тему 
"Кольори Шевченківської долі".





Кращі роботи будуть представлені на виставці у м. Попасна.