Про автора блогу

«Учителем не кожен може бути,

  Не кожне серце вміє говорить…

  Учитель лише той, хто вміє чути,

  Окрилити, навчити і любить.

  Тендітну душу ласкою зігріти

  І добротою ниву засівать,

  Безмежно, щиро цілий світ любити

  І дітям усього себе віддать.»



Блог створено для моїх допитливих учнів, колег та дбайливих батьків.


Тут ви зможете знайти багато корисної та цікавої інформації. 
Приємної подорожі сторінками блогу!
Гадаю, що ви з користю проведете час!

З побажаннями успіхів 

КРАВЦОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 





Вчитель творить Людину. Велике щастя вчителя — це те, що ти став таким, яким створив тебе в своїй уяві учитель, як свій ідеал.
В. А. Сухомлинський

                Коли я чую слово «вчитель», то перед очима пропливають спогади. Учитель - не просто професія, це покликання. Все моє невелике життя було пов’язане з цим словом. Мої перші кроки до мрії, перша вчителька, навчання в університеті, пробні уроки на практиці, і сьогодення…
               Людина все своє життя навчається та виховується  і навчає та виховує інших, іноді не підозрюючи цього, тобто є водночас вчителем та учнем.
              Вчитель… Яким він має бути сьогодні? Проводжу опитування серед свої учнів. Думки різні, але цікаві: «Гарний, добрий,      талановитий, справедливий, з почуттям гумору, невимогливий, щоб все дозволяв робити, таким, як наша вчителька». Посміхаюсь, читаючи словесний портрет сучасного вчителя. Роблю висновок, що сучасним дітям не подобається вимогливість вчителя, вони хочуть бачити перед собою помічника, порадника і друга.
              Сутність справжнього сучасного вчителя криється в самому слові «ВЧИТЕЛЬ»:
В – великодушний, винахідливий, відкритий, врівноважений
Ч – чуйний, чесний, чуттєвий
И– інтелігентний, індивідуальний
Т – тактовний, творчий, терпимий, товариський, тямущий
Е – енергійний, елегантний, емоційний
Л - люб'язний, люблячий дітей та свою роботу.
Ь - і дуже м'який та добрий!
               Вчитель XXI століття це той, хто в першу чергу вміє знаходити спільну мову зі своїми учнями. Це означає, він повинен бути ідеальним психологом. Крім того, вчитель повинен йти в ногу з часом, бути різнобічною людиною, не обмежуватися лише сферою свого предмета. Учитель повинен мати хороший словниковий запас. Це професіонал - ерудит, який знає не лише свій предмет. Він повинен бути сучасною інтелігентною людиною, обов'язково володіти новими технологіями. Йому обов’язково треба йти в ногу з часом, бути здатним зрозуміти своїх нових учнів і бути їм цікавим. Педагог не повинен боятися своїх помилок, треба постійно експериментувати, шукати і бути самокритичним. Діти цінують успішних людей і прагнуть бути такими ж. Йому треба уміти бути дитиною, сприймати своє учительство як спосіб продовжити своє дитинство і зрозуміти своїх вихованців. Учитель – дзеркало, дивлячись в яке дитина побачить зразок для наслідування.
               Л.М. Толстой писав, що вчителю достатньо мати «лише дві якості - великі знання і велике серце». Намагаюся постійно вчитися, розвиватися і самовдосконалюватися. Моя мрія – виростити своїх вихованців справжніми людьми. А для цього треба бути відповідним зразком. Роль першого вчителя-наставника неоціненна. Як діамантова огранка додає каменю максимального блиску і гри світла, так  і навчання й виховання повинні запалити вогники успіху, тепла та людяності в серцях учнів. До успіху пролягає тернистий шлях. Вчителю важливо бути надто обережним під час «огранювання», адже маленький необережний крок може загасити полум’я віри і бажань дійти до нього.
Освіта 



Мої публікації




















Нагороди




                   

Моя люба колега, В.К. Бєлікова присвячує цей вірш мені…
В кабинете директора идет совещание учителей. Совещание заканчивается, все направляются к дверям:
Директор: А вас, Елена Александровна, я попрошу остаться.
И хочу вам кое в чем признаться:
Хороший учитель Елена работает в школе нашей
С утра и до вечера пашет, как пахарь на поле,
Засевает знаниями умы детские в школе.
Трудолюбива, умна и скромна,
Умеет делать все она.
Урок интересный детям преподать
Елена прекрасная может на «5».
Смастерить поделку или рисунок нарисовать
Опять на отлично, этого у нее не отнять.
Очень любит свою работу,
Оказывает детям свою любовь к ним и заботу.
Находчива, смела в своих решениях она.
С компьютером она на ты,
Сделать презентацию, и тут у нее «лады».
Блогером недавно стала она
Пришлось ей освоить эту науку,
 чтобы, так сказать, не давать ни шанса скуке.
А сколько проектов и презентаций приготовила Елена,
 Ну просто всем на удивление!
Первые места всегда за ней ходят не только в школе, но и в районе.
Победителям всегда есть место на троне.
Второе место в районном конкурсе «Учитель-года»-
Это тоже немалая ее работа.
Ночи недоспаны, ранние зори, а к 8-ми уже надобно быть в школе.
Все преодолела она
Елена наша Александровна!!!
 Спасибі, моя люба подруго, за теплі слова!!!





































САМООСВІТА 2020















  Успішність моїх учнів-
випускників початкової школи

за 2002 - 2006 н.р.

Кількість учнів, які навчалися у 4 класі:
%
на 1-3 бали (І рівень)
-
-
на 4-6 балів (ІІ рівень)
2
33,3 %
на 7-9 балів (ІІІ рівень)
4
66,6 %
на 10-12 балів (ІV рівень)
-
-
Всього учнів у класі:
6
100 %










за 2006 - 2010 н.р.

Кількість учнів, які навчалися у 4 класі:
%
на 1-3 бали (І рівень)
-
-
на 4-6 балів (ІІ рівень)
4
44,4 %
на 7-9 балів (ІІІ рівень)
2
22,2 %
на 10-12 балів (ІV рівень)
3
33,3 %
Всього учнів у класі:
9
100 %






   



                                за 2010 - 2013 н.р.

Кількість учнів, які навчалися у 4 класі:
%
на 1-3 бали (І рівень)
-
-
на 4-6 балів (ІІ рівень)
2
33,3 %
на 7-9 балів (ІІІ рівень)
3
50 %
на 10-12 балів (ІV рівень)
1
17 %
Всього учнів у класі:
6
100 %










за 2014 - 2017 н.р.

Кількість учнів, які навчалися у 4 класі:
%
на 1-3 бали (І рівень)
-
-
на 4-6 балів (ІІ рівень)
-
-
на 7-9 балів (ІІІ рівень)
3
50 %
на 10-12 балів (ІV рівень)
3
50 %
Всього учнів у класі:
6
100 %










за 2017 - 2021 н.р.

Кількість учнів, які навчалися у 4 класі:

%

на 1-3 бали (І рівень)

-

-

на 4-6 балів (ІІ рівень)

3

30 %

на 7-9 балів (ІІІ рівень)

5

50 %

на 10-12 балів (ІV рівень)

2

20 %

Всього учнів у класі:

10

100 %

Немає коментарів:

Дописати коментар