ЕКСКУРСІЯ в
природу.
Спостереження за
природою взимку (р. Біленька)
ТЕМА: Зміни
в неживій природі, в житті рослин і тварин взимку.
МЕТА. У
ході спостережень виявляти характерні ознаки зими у живій і неживій природі; встановлювати
причиново-наслідкові зв’язки; вчити самостійно здобувати знання, висловлювати
припущення, робити самостійні висновки після аналізу слідів на снігу тварин;
виробляти вміння зв’язно висловлювати свої думки; розширювати і впорядковувати
пізнавальний досвід дитини; виховувати любов до краси зимового світу, бережливе
ставлення до птахів.
Сьогодні на уроці природознавства ми здійснили дивовижну подорож у казковий світ зимової
природи. Побачили та дізналися багато
нового. Знайшли відповіді на різні запитання.
- Чому зараз
холодно?
- Чому хмари сірі?
- Які сьогодні випали опади?
Чому нам зі снігу вдалося зліпити сніговика?
-А чи змінилось щось
у живій природі? Чому?
- Чому чистотіл ще зелений?
- Чим відрізняється ялинка від сосни?
- Чому терен став
солодким?
- Який птах
насадив молодих дубків вздовж берега?
- Чим
харчується та де живе бобер?
- Навіщо
бобру дамба?
- Де
ховаються комашки на зиму?
- Чому на
дереві мох тільки з одного боку?
- Чому у
річці ще вода текуча?
- Яка
тваринка залишила сліди на снігу?
- Чим
харчується дятел?
ФОТОЗВІТ
Нас переповнюють емоції від краси зимоньки-зими!