пʼятниця, 7 грудня 2018 р.

Міжнародний конкурс

07.12.18. учні Вовчоярівського НВК (ЗНЗ-ДНЗ) прийняли участь у Міжнародному математичному конкурсі "Кенгуру- 2018"
З нетерпінням чекаємо на результати та бажаємо всім успіхів.

Вболіваємо за наших другокласників, адже це їх перший досвід у конкурсі! 

Корнієнко Катерині та Лисенко Тимофію,
Буткову Кирилу та Юркову Матвію

БАЖАЄМО НАЙВИЩІХ БАЛІВ!!!!


Виховна робота

06.12.18. старшокласники Вовчоярівського НВК (ЗНЗ-ДНЗ) передали всі наші "вітамінні" гостинці та привітали військовослужбовців з нагоди Дня Збройних Сил України та побажали їм міцного здоров"я й мирного неба. 

 Солдати передавали велике "СПАСИБІ" всім діткам, які зробили поробки та написали листи солдатам,а також збирали святковий кошик зі смаколиками. 

Захисники читали листи із захопленням та одразу стали прикрашати свою "оселю" нашими янголятками, листами, сніговичком та люблячими серцями.


Я - аніматор

ІГРИ З ПАРАШУТОМ

Ігровий парашут – це яскрава тканина, що складається з декількох кольорових секторів, у яких по колу розташовані ручки.

У іграх в парашут немає мети позмагатися, вони вчать узгодженості дій, вмінню відчувати рух інших гравців. Для дітей дуже важливо відчути саме через рухи те, що вони можуть бути частиною команди. В іграх з парашутом це можуть відчути навіть найменші гравці!

Сьогодні ми вчилися дотримуватися правил гри, чекати своєї черги, взаємодіяти один з одним; розвивали фантазію, вміння узгоджувати свої дії з командами ведучого і з діями інших гравців, вміння наслідувати. 
 Діти в кінці заняття не хотіли йти додому, а це значить, що парашут - найулюбленіша наша гра! 

P.S.
Спасибі ТЕРДЕЗОМ за вашу присутність в нашому житті!

Емоціїї дітей зашкалюють!!!

Енерджайзер "Еволюція"























Цікаві уроки


ЕКСКУРСІЯ  в  природу. 
Спостереження за  природою  взимку (р. Біленька)                                                                    
ТЕМА: Зміни в неживій природі, в житті рослин і тварин взимку.  
                                                  
МЕТА. У ході спостережень виявляти характерні ознаки зими  у живій і неживій природі; встановлювати причиново-наслідкові зв’язки; вчити самостійно здобувати знання, висловлювати припущення, робити самостійні висновки після аналізу слідів на снігу тварин; виробляти вміння зв’язно висловлювати свої думки; розширювати і впорядковувати пізнавальний досвід дитини; виховувати любов до краси зимового світу, бережливе ставлення до птахів.     
                                                                                            
Сьогодні на уроці природознавства ми здійснили  дивовижну подорож у казковий світ зимової природи. Побачили та дізналися багато нового. Знайшли відповіді на різні запитання.     
                                                           
- Чому зараз холодно?                                                                                   
- Чому хмари сірі?                                                                       
- Які сьогодні випали опади? Чому нам зі снігу вдалося зліпити сніговика?             
-А чи змінилось щось у живій природі? Чому?  
- Чому чистотіл ще зелений?
- Чим відрізняється ялинка від сосни?
- Чому терен став солодким?                           
- Який птах насадив молодих дубків вздовж берега?      
- Чим харчується та де живе бобер?
- Навіщо бобру дамба?
- Де ховаються комашки на зиму?
- Чому на дереві мох тільки з одного боку?
- Чому у річці ще вода текуча?
- Яка тваринка залишила сліди на снігу?
- Чим харчується дятел?
ФОТОЗВІТ











































Нас переповнюють емоції від краси зимоньки-зими!