Блог вчителя початкових класів Кравцової Олени Олександрівни
Вовчоярівський навчально-виховний комплекс (ЗНЗ-ДНЗ)
Вузлики на пам'ять
Головна
Про автора блогу
Інструктивно-методичні матеріали
Готуємось до уроків
Виховна робота
Для вас, батьки
Олімпіадні завдання
Конкурси
ДПА
Методична скарбничка
Презентації
Майбутнім першокласникам
Наші будні
Вузлики на пам'ять
Цікавинки для учнів
Бібліотека
Безпека життєдіяльності
Гурткова діяльність
Своїми руками
Моя творчість
Відео
Фотогалерея
ФОТО
Наші перемоги
Музичні файли
Веселий кінозал
Корисні посилання
ШМО
1 клас
Інформатика
Тести-онлайн
пʼятниця, 13 квітня 2018 р.
Цікаві уроки
Екскурсія
–
це
своєрідний
вид
занять
,
що
проводиться
за
межами
класної
кімнати
.
Ще
у
Х
VII
І
сторіччі
французький
філософ
-
просвітитель
Ж
.
Ж
.
Руссо
висловив
думку
про
те
,
що
екскурсії
в
природу
розвивають
у
дітей
творчу
спостережливість
,
допитливість
та
самостійність
у
дослідженні
оточуючого
світу
.
Він
пропонував
використовувати
екскурсії
як
основний
шлях
виховання
та
навчання
дитини
шкільного
віку
.
Значення
екскурсії
в
природу
полягає
в
тому
,
що
вона
відкриває
можливість
наблизити
дітей
до
природи
,
показати
їм
рослини
та
тварин
у
природних
умовах
існування
,
цілісність
,
єдність
та
багатогранність
природного
світу
,
наявність
у
ньому
певних
зв
’
язків
та
закономірностей
,
котрі
на
екскурсії
простежуються
чіткіше
.
Завдяки
цьому
діти
засвоюють
ці
зв
’
язки
легше
,
ніж
тоді
,
коли
лише
чують
про
них
.
Екскурсія
є
також
визнаним
засобом
підвищення
інтересу
дітей
до
пізнання
природи
.
Такі
"
уроки
серед
природи
"
–
одна
з
вихідних
форм
розвитку
пізнавального
інтересу
,
своєрідні
"
подорожі
до
джерел
думки
і
слова
,
які
нічим
не
можна
замінити
" (
В
.
Сухомлинський
).
Тут
починає
діяти
могутній
емоційний
стимул
розумової
праці
–
подивування
,
яке
породжує
бажання
знати
;
а
ще
при
цьому
шліфується
важливий
інструмент
мислення
–
слово
.
Завдяки
проведенню
екскурсій
у
дітей
формуються
нові
знання
про
об
'
єкти
та
явища
природи
,
уточнюються
та
доповнюються
знання
,
отримані
на
заняттях
та
в
повсякденному
житті
.
Під
час
екскурсій
вирішуються
і
виховні
завдання
:
діти
набувають
досвіду
емоційно
-
позитивного
ставлення
до
природи
,
виникає
любов
до
неї
,
прагнення
берегти
природу
.
Діти
набувають
також
досвіду
природоохоронної
діяльності
.
Сьогодні
першокласники
досліджували
зміни
в
природі
весною
.
Спостерігали
за
рослинами
,
комахами
та
життям
бобрів
.
Задоволення
від
побаченого
та
почутого
неймовірне
.
З
нетерпінням
чекаємо
на
наступну
екскурсію
в
природу
!
середа, 11 квітня 2018 р.
Цікава інформація
Леонід Каденюк -
перший український космонавт
понеділок, 9 квітня 2018 р.
Олімпіади
Ви - гордість нашого класу.
МОЛОДЦІ!!!
Дуже радію вашим успіхам!
Бажаю досягти нових вершин в олімпіадах!
Читаємо діафільми у беззвучному режимі, а потім слухаємо і обговорюємо
РАХУЄМО
Спробуй сам!
Новіші публікації
Старіші публікації
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)