пʼятницю, 7 вересня 2018 р.

Спортивні змагання, Я - аніматор

Спорт – загартування на довге життя

Однією з головних завдань сучасної школи є виховання здорової дитини, охорона її здоров'я.

Щорічно, 7 квітня, відзначається Всесвітній день здоров’я – один із Міжнародних днів ООН.

Мета дня – привернути увагу  громадськості  до питань охорони здоров’я, залучення підростаючого покоління до здорового способу життя. 


В цей день учні Вовчоярівського НВК взяли участь у загальношкільному проекті  «День здоров’я». Для всіх учнів школи було проведено урочисту лінійку, флешмоб, конкурсно-розважальну програму "ВЕСЕЛІ СТАРТИ" та конкурс малюнків на асфальті "Олімпійські символи". 

Учні 1-2 класів переглянули мультфільм "Здоровим будь", який детально продемонстрував шкоду і користь деяких чинників на  здоров’я людини. Здоров’я дорожче багатства, тож бережімо його!


Всі отримали велике задоволення від спортивних змагань та набралися сил на довгий навчальний рік!

ФОТОЗВІТ




















Немає коментарів:

Дописати коментар