Психосоціальний гурток «Ігротека»
Керівник: Кравцова О.О.
Найприємніше в житті дитини – гра. Вона може
розглядатися як діяльність, спонтанний метод розкриття себе, інших і світу. Гра веде за собою
експериментування, спостереження за тим як
далеко ти можеш зайти, авантюризм, старання і святкування.
Гра разом з іншими включає участь,
взаємодопомогу, організацію,
навчання перемозі і програшу. З
цього боку, гра є методом включення в суспільне життя, так як в повсякденному житті існують правила, яких необхідно дотримуватися. Гра наділяє енергією, життєздатністю,
вірою у власні сили.
Гра — це механізм
виживання і захисту, тому що коли діти граються, вони створюють власний світ, у
якому панує добробут. І справді, через гру діти виплескують назовні свої пориви
і внутрішній світ у безпечному оточенні, що допомагає їм перебудувати себе і
розвинути зовнішню та внутрішню стійкість особистості.
Мета: Створення оптимальних умов для всебічного, повноцінного розвитку рухових
здібностей і зміцнення здоров'я дітей.
Першочерговим
завданням є задоволення дитини в процесі занять.
Завдання:
·
розвивати
такі якості як: командний дух, рішучість, витривалість, координацію рухів тіла
та пізнавально-рухову інтеграцію, вміння
нести відповідальність;
·
формувати
необхідні вміння та навички для подальшого вдосконалення особистості;
·
навчити
слухати інших людей, активно жити в дусі групи;
·
вчити
гнучкості, витривалості, а також самовладанню;
·
зміцнити
психологічне і фізичне здоров’я та психічну стійкість;
·
ефективно
наповнити вільний час;
·
сприяти
гарному настрою;
·
поліпшити
взаєморозуміння з іншими, зміцнити й формувати дружні відносини.
Кожна особистість
формується за допомогою інтеграції двох складових:
1. Психологічна
складова: дух, мислення, емоції, почуття й поведінка;
2. Соціальна
складова: соціальне середовище, в якому ми живемо, оточення, культура,
традиції, духовність,
міжособистісні стосунки в родині у вузькому і широкому сенсі, спільнота,
навчальна і професійна
діяльність.
Дана програма
розроблена на основі цих фундаментальних потреб, які потрібно закріпити, щоб
розвиток дитини став можливим і в умовах надзвичайної ситуації. Йдеться про
відновлення в дитини прагнення бути, діяти і жити, попри всі пережиті кризові
ситуації.
А ось і наші відчуття від гри!
Немає коментарів:
Дописати коментар