пʼятниця, 21 вересня 2018 р.

Я - аніматор


Психосоціальний гурток «Ігротека»
Керівник: Кравцова О.О.
Найприємніше в житті дитини гра. Вона може розглядатися як діяльність, спонтанний метод розкриття себе, інших і світу. Гра веде за собою експериментування, спостереження за тим як
далеко ти можеш зайти, авантюризм, старання і святкування. Гра разом з іншими включає участь, взаємодопомогу, організацію, навчання перемозі і програшу.  З цього боку, гра є методом включення в суспільне життя, так як в повсякденному житті  існують правила, яких необхідно дотримуватися. Гра наділяє енергією, життєздатністю, вірою у власні сили.

Гра — це механізм виживання і захисту, тому що коли діти граються, вони створюють власний світ, у якому панує добробут. І справді, через гру діти виплескують назовні свої пориви і внутрішній світ у безпечному оточенні, що допомагає їм перебудувати себе і розвинути зовнішню та внутрішню стійкість особистості.

Мета: Створення оптимальних умов для всебічного, повноцінного розвитку рухових здібностей і зміцнення здоров'я дітей.
Першочерговим завданням є задоволення дитини в процесі занять.

Завдання:
·         розвивати такі якості як: командний дух, рішучість, витривалість, координацію рухів тіла та пізнавально-рухову інтеграцію,  вміння нести відповідальність;
·         формувати необхідні вміння та навички для подальшого вдосконалення особистості;
·         навчити слухати інших людей, активно жити в дусі групи;
·         вчити гнучкості, витривалості, а також самовладанню;
·         зміцнити психологічне і фізичне здоров’я та психічну стійкість;
·         ефективно наповнити вільний час;
·         сприяти гарному настрою;
·         поліпшити взаєморозуміння з іншими, зміцнити й формувати дружні відносини.

Кожна особистість формується за допомогою інтеграції двох складових:
1. Психологічна складова: дух, мислення, емоції, почуття й поведінка;
2. Соціальна складова: соціальне середовище, в якому ми живемо, оточення, культура, традиції, духовність, міжособистісні стосунки в родині у вузькому і широкому сенсі, спільнота, навчальна і професійна діяльність.
Дана програма розроблена на основі цих фундаментальних потреб, які потрібно закріпити, щоб розвиток дитини став можливим і в умовах надзвичайної ситуації. Йдеться про відновлення в дитини прагнення бути, діяти і жити, попри всі пережиті кризові ситуації.

А ось і наші відчуття від гри!

















Немає коментарів:

Дописати коментар