пʼятницю, 27 січня 2017 р.

Наша творчість

Вірші та оповідання моїх учнів 
про УКРАЇНУ



Моя рідна Україна

Україна, земле рідна,
Земле західна і східна,
І південна і північна, -
В нас любов до тебе вічна!

Україна - це ліс і долини,
Це широкі квітучі поля,
Це маленька щаслива дитина
І найкраща матуся моя.

Україна - це пісенька щира,
Це струмок, що біжить до Дніпра,
Вовчоярівське селище рідне.
Я бажаю тобі процвітання й добра!
                                                                                     
                                                                           БУРЯК ДАР"Я, 10 років

Рідна Україна

Рідна Україна,
Матінка моя,
Всі твої щедроти,
і краса твоя.

І село моє рідне невеличке,
Де Біленька тече річка,
А за обрієм луги й поля,
І така родюча у селі земля.

Ти для мене Україна -
рідний дім і друзі.
Прапор наш хай завжди майорить
На яскравій, сонячній смузі!
                                         
                                                                              НАУМЕНКО ТЕТЯНА, 10 років

Україна - моя Батьківщина

Моя Батьківщина - Україна!
Я твердо це знаю.
Щодня бігаю, співаю і гуляю
І за неї вболіваю.

Віру свою не згублю
Бо дуже я її люблю.
Я її оспівую й на аркушах малюю
І щоночі  в Бога  про мир на ній молю я...

                                                                             Сваволя Дмитро, 9 років
Україна мій скарб

Україна - мій скарб,
Як золоті цехіни,
Як алмази і рубіни.
Україна - це скарб мого життя,
Бо вона - моя велика сім"я!

Всі мої друзі - українці
Їх люблю й ціную я
Хай пишається нами земля,
Будем прославлять її ім"я!

                                                   Сваволя Дмитро, 9 років

Моя Батьківщина

                 У кожного з нас одна єдина Батьківщина. По-перше, це те місце, де ми народилися і виросли, яке не раз і не два проміряли своїми кроками. По-друге, Батьківщина - це наша рідна ненька. Батьківщину не можна змінити, як не можна змінити своїх батьків, тих, хто дав нам життя. І я вважаю, що де людина народилася, там вона повинна прожити своє життя та залишити добрі сліди після себе.

                                                                         Кушковський Ярослав, 9 років








Немає коментарів:

Дописати коментар