понеділок, 23 січня 2017 р.

Тиждень початкової школи

Сьогодні у нас розпочався тиждень початкової школи. На урочистій лінійці учні 1-4 класів були ознайомлені з планом проведення тижня.

План проведення
 тижня початкової школи

№ п/п
День тижня
Тема уроку, заходу
Клас
Відповідальний
1
Понеділок
23.01
ДЕНЬ ВІДКРИТТЯ
1.Відкриття тижня початкових класів.
2.Ознайомлення з планом роботи на тиждень:
-              Оголошення конкурсу «В гостях у пані Каліграфії»
-              Завдання Геометрика
-              Конкурс аплікації « Мій улюблений казковий герой»
-              Організація виставки  «Дива створені руками дітей»

1-4
Класоводи

Кравцова О.О.
2
Вівторок
24.01
ДЕНЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
1.Проведення каліграфічних хвилинок та конкурсу на кращий почерк «В гостях у пані Каліграфії»
2.Конкурс скоромовок «Скоро мовлю соромовку». 
3.Станція Загадок.
4.Розгадування мовних ребусів.
5.Виставка зошитів з української мови.
6.І шкільна олімпіада з укр.мови у 4 класі
7. Конкурс малюнків «Я люблю Україну»

1-4

Кравцова О.О.

Писаренко Л.А.
Лисенко І.І.
Кравцова О.О.
Класоводи
Кравцова О.О.
Попова К.Ю.
3
Середа
25.01
ДЕНЬ МАТЕМАТИКИ
1.«Усний рахунок із задоволенням»
2.У світі математичних кросвордів і ребусів.
3.Завдання Геометрика (виготовлення виробу з геометричних фігур).
4.Конкурсна програма «Слава Математиці!»
5.І шкільна олімпіада з математики у 4 класі
6.Виставка зошитів з математики.

1-4

Лисенко І.І.
Писаренко Л.А.
Попова К.Ю.
Кравцова О.О.
Кравцова О.О.
Класоводи
4
Четвер
26.01
ДЕНЬ КАЗКИ
1.Виставка аплікацій « Мій улюблений казковий герой»
2.Інсценізація казки на новий лад.
3.Конкурс «Придумай кінцівку казки».
4.Перегляд  презентації «Українські народні  казки»

1-4

Класоводи
Класоводи
Лисенко І.І.
Попова К.Ю.
5
Пятниця
27.01
ДЕНЬ ЗДОРОВ´Я ТА СПОРТУ
1.Конкурс фізкультхвилинок.
2.Розучування психо-соціальних ігор.
3.Змагання «Веселі старти»
4.Інтелектуальна гра « Я це знаю»
5.Анкетування «Моє здоров’я»
6.Підведення підсумків тижня.  
    Нагородження переможців.


1-4

Класоводи
Попова К.Ю.
Писаренко Л.А.
Кравцова О.О.
Лисенко І.І.
Кравцова О.О.

Немає коментарів:

Дописати коментар