неділю, 12 березня 2017 р.

Всеукраїнський конкурс


Маленька чарочка – велике горе
Мене звати Вікторія, я вчусь у 4 класі Вовчоярівського НВК. Живу у маленькому тихому селищі, у великій родині. Мені хотілося у своєму листі розповісти про своє відношення до людей зі шкідливими звичками.
Я дуже негативно відношусь до паліїв та випивох. Дуже неприємно дивитися на п’яниць, які втратили себе зовсім, і живуть однією думкою: де сьогодні вони вип'ють і прокинуться. Жінки, котрі випивають алкоголь, вбивають себе швидше ніж чоловіки, їхній організм більш чутливий до алкоголю, у них швидше виникає алкогольна залежність. Дитя, яке вона виносить, може народитися не зовсім здоровим. Дуже часто дитина жінки-алкоголіка народжується з маленькою масою тіла, вона часто хворіє і погано вчиться у школі. У жінки, котра випиває, згасає інстинкт материнства, часто діти стають не потрібними такій матері, а діточки ростуть або у бабусь, або у дитбудинку. Такій матері вже нічого не потрібно окрім чарки, їй байдуже чи діти їли, чи ходять до школи, чи може хворіють. Увесь свій гнів від того, що нема де взяти випивку, горе-мати виливає на дітей. Така жінка не піддається ні на які умовляння, їй просто все байдуже.
 Від цієї отрути гинуть чоловіки, жінки, підлітки, а зупинитися вдається одиницям. У п'янчуг будь-якої статі завжди є потяг до «подвигів», які дуже небезпечні для суспільства. Вони можуть навіть вбити заради випивки. Підлітки вважають, що вони стають крутішими, стоячи з баночкою пива або іншої гидоти. Але це зовсім не круто! Оточуючі, і я в тому числі, дивляться на такі витівки молоді з осудом, огидою, бабусі навіть перехрестяться їм у слід.
Я можу привести багато прикладів, де руйнується людське життя, сім'я, кар’єра, а найголовніше – здоров'я. І все це робить якась маленька чарочка смердючої гидоти!
Я ніколи не проміняю власне життя на горілку, пиво чи ще якусь отруту. І всім людям планети бажаю того самого. Я – за здоровий образ життя, за здорове майбутнє покоління!

Тетьоха Вікторія, 10 років
смт Вовчоярівка
Попаснянський район

Луганська область

Немає коментарів:

Дописати коментар