четвер, 16 березня 2017 р.

Наша творчість


Присвячується НАЙВІДВАЖНІШИМ …


Ви з великої літери – Люди,
Ви для когось сини і батьки,
                                                 А для мене ви завжди будете

Взірцем сили і честі  навіки!

Несподівано, раптом, миттєво
У країну загроза прийшла.
І життя обернулось суттєво:
ТИ тепер не студент, а СОЛДАТ.

Україна скрізь сльози кликала,
А на поміч прийшов лише ТИ,
ТИ військовий за покликанням,
Найвідважніший серед всіх!

Не з легких ТВОЯ справа, я знаю,
Коли зимно і так,  й на душі,
Але ТИ, мій герою, не здався
І продовжував край берегти.

Мої ручки так мерзли у грудні
Лиш у хаті зігріти змогла,
Як же ТИ жив в холоднії  будні?
Чи зігрітись можливість була?


Знаю, цих жахів ТОБІ не забути:
Втрата друга, вибухи мін.
ТИ – Солдат, патріот  з сильним духом,
Взірець витривалості  для поколінь!

ТИ для когось син, батько, онучок,
А для мене герой і взірець.
Хай же доля пошле тобі ручок
Потримати у власних дітей!
Буряк Дар"я, 10 років
Вірш на конкурс "Чому я поважаю професію військового"

Немає коментарів:

Дописати коментар